14 June 2016

Popia Bersalut Coklat & Nestum

resipi mudah dan senang untuk hari raya

sedap pulak aku tengok popia mandi coklat nih....dikongsi oleh Pn Norazian Jamal di grup facebook Masak Apa Hari NI (MAHN). Pn Norazian ni dah buat jual sejak 5 tahun lepas, sambutan menggalakkan katanya.

aku pun teringin nak buat sendiri sebab nampak cam senang giler...tak payah bakar dalam oven, tak payah uli, tak payah nak putar2 bagai..hahahahah..sebab aku tak ada perkakas tu semua.